Marketing in Retele Sociale Yalco Tehnic

Prezenta in Social Media a Yalco Romania trebuia sa urmareasca verticalele sale de business astfel ca Pagina-mama Yalco Romania a fost distribuita sectiunii Horeca si au fost create inca 2 paginii Facebook care sa reprezinte celelalte directii: Yalco Tehnic si Yalco- totul pentru Casa si Gradina.

Pagina Yalco Tehnic a fost creata in Martie 2016 si are ca obiective:

  • Cresterea notorietatii diviziei Yalco Tehnic
  • Crearea si intretinerea unei comunitati implicate interesata de constructii, tamplarie/dulgherie si gradinarit
  • Obtinerea de trafic relevant pentru site-ul Yalco, divizia Tehnic
  • Obtinerea de conversii din platforma Facebook

Pornind de la Strategia Social Media pentru anul 2016, am urmarit ca atat Planul editorial, cat si Planul de Promovare sa fie coordonate cu Strategia generala de Marketing.

Actiuni Marketing Social Media:

  • Crearea Planul editorial lunar cu integrarea mesajelor comerciale dar si a sfaturilor, ideilor, tipsurilor legate de constructii, tamplarie/dulgherie si gradinarit in functie de sezonalitate
  • Mesajele au in vedere audienta Yalco Tehnic (99% barbati) si contin informatii si date clare, imagini/video cu modul de utilizare, articole tip „How to”
  • Crearea  Planul de promovare lunar: Campanii de Page Likes pentru cresterea bazei de fani, Campanii Website Clicks, dar si Remarketing.
  • Testarea, analiza si optimizarea continua a campaniilor Facebook
  • Intretinerea comunitatii Yalco Tehnic: raspunsuri pentru comentarii si mesaje private
  • Cross-promotion cu celelalte divizii Yalco
  • Am declarat luna Mai 2016 – Luna Gradinaritului pe pagina Yalco Tehnic. Am creat mesaje legate de ingrijirea gazonului (de la plantare, fertilizare si pana la intretinerea constanta prin taiere), dar si a gradinii (de la plantarea si ingrijirea legumelor si plantelor aromatice si pana la sfaturi legate de iluminatul gradinii). Mesajele comerciale au avut in vedere produsele din categoria Gradinarit aflate in Promotie. 
  • Campaniile de promovare Facebook in luna Mai au fost campanii tip Page Likes, Post Engagement si Local Awareness (pentru showroomul Yalco)
  • In luna Mai s-au obtinut: un numar consistent de clickuri catre site, impresii, Page Like si o rate de conversie de 1%

Rezultate:

  • Crearea unei baze implicate de fani 
  • Cresterea traficului in site provenit din platforma Facebook
  • Cresterea numarului de conversii.