Yalco | Distribuitor Horeca & DIY

Un distribuitor cu doua verticale de business foarte diferite - DIY si HORECA. Marci de renume, precum DeWalt, Stanley-Black&Decker, Libbey, Bormioli s.a. au nevoie de o reprezentare online pe masura. Un site corporate, cat mai ales magazinul online construit pe platforma Prestashop Commerce le asigura aceasta reprezentare din plin.

Obiective Business

Obiectivele Yalco sunt:

  • Cresterea notorietatii brandului
  • Crearea si intretinerea unei comunitati implicate Facebook interesata de constructii, tamplarie/dulgherie si gradinarit
  • Obtinerea de trafic relevant pentru site-ul Yalco, divizia Tehnic
  • Obtinerea de conversii din platforma Facebook
  • Cresterea de trafic si cumparatori in Showroom-ul din Pipera

Proiecte

August, 2016

Creare Feed Google/Facebook

Printre campaniile platite derulate pentru client, se afla si Google Shopping si Facebook Dynamic Ads, campanii de Remarketing care vizeaza afisarea dinamica a unor anunturi in Google sau in Facebook, reclame continand produse vizualizate sau adaugate in cos de catre vizitatorul site-ului.

Vezi proiectul
June, 2016

Optimizarea magazinului electronic (I)

Optimizarea unui site de anvergura precum yalco.ro este un proiect enorm.

Aceasta prima parte se refera doar la optimizarea celor 4 pagini principale ale site-ului - Home, Tehnic, Horeca si Casa si Gradina - mai exact la modul in care au fost alese cuvintele cheie pentru care s-a facut SEO, care este situatia actuala si ce urmarim in continuare.

Vezi proiectul
March, 2016

Marketing Facebook Crearea Imaginii si Constructia Comunitatii

Prezenta in Social Media a Yalco Romania trebuia sa urmareasca verticalele sale de business astfel ca Pagina-mama Yalco Romania a fost distribuita sectiunii Horeca si au fost create inca 2 paginii Facebook care sa reprezinte celelalte directii: Yalco Tehnic si Yalco- totul pentru Casa si Gradina.

Vezi proiectul
November, 2015

Realizare Magazin Prestashop E-Commerce, instalare multi-store

Vezi proiectul
September, 2008

Cum te promovezi online ca distribuitor?

Esti distribuitor sau importator al unei marci? Inseamna ca ai putea avea nevoie de parteneri, deci esti in B2B.

Nu trebuie sa fii de multa vreme in B2B cu produse sau servicii ca sa-ti dai seama ca firmele iau decizia cumpararii altfel decat consumatorii.

In primul rand, firmele cantaresc mai atent si iau decizia intr-o perioada de timp mai lunga, deoarece de aceasta depind mai multe persoane. Prin urmare, promovarea B2B trebuie sa fie facuta mai des si pe perioade de timp mai lungi, pentru a putea fi in atentia celor care urmeaza sa ia acele decizii.

Vezi proiectul