Cui se adreseaza acest cabinet de consultanta internet?

 Companiilor mici si mijlocii.

Internetul in Romania mai are drum lung de parcurs pana cand se va maturiza; relativ recent, micii intreprinzatori au inceput sa inteleaga avantajele conferite afacerii lor de catre reteaua globala. Pentru ei am deschis acest cabinet. Este un segment insuficient servit si sustinut cu Servicii de Consultanta in Internet si Marketing Online.

De ce ?

Companiile active in prezent pe piata Internet se impart, aproximativ, in urmatoarele categorii:
- mari integratori de solutii software: acestia se adreseaza fie clientilor mari (enterprise sau administratie) din Romania, fie dezvolta software pentru clienti externi (outsourcing);
- designeri web: in general boutiq-uri de creatie al caror principal punct tare este “aspectul” unui site; acesta este important, dar nu deajuns, pentru ca nu se concentreaza, in mod deosebit, pe afacerea clientului asa cum am explicat mai inainte;
- provideri de servicii Internet (ISP): companiile din aceasta categorie au ajuns sa ofere solutii e-business, in mod conjunctural, pentru ca “se cere odata cu serviciul de Internet”, nicidecum pentru ca ar fi concentrati pe astfel de servicii. Este greu deci sa fie performanti in domeniu. 

Nici una dintre categoriile de sus nu-si propune sa indrume o companie mica, in concordanta cu bugetul acesteia, despre cum sa-si stabileasca obiectivele de afaceri, cum sa le traduca in mediul Internet, cum sa masoare rezultatele obtinute si, in fine, cum sa corecteze din mers si in mod ciclic fiecare actiune, astfel incat site-ul, solutia sa e-business sa produca si sa functioneze – adica sa fie PROFITABILA.