Cum functioneaza acest cabinet de consultanta?

Metodologia de lucru cu clientii nostri debuteaza cu intilnirea cu persoana direct interesata ca afacerea sa sa creasca si care, in acelasi timp, mentine o perspectiva deschisa asupra Internetului; acesta trebuie vazut ca mediu de promovare eficient, in care rezultatele sunt masurabile si traductibile in reducerea costurilor sau/si in cresterea veniturilor.
Pe parcursul discutiei, incearcam sa intelegem esenta afacerii tale: obiectivele, competitia, planurile de dezvoltare, puncte tari, puncte slabe, oportunitati, constrângeri, etc. 

Pasul doi este interpretarea datelor culese; trebuie sa stii ca aceste informatii sunt protejate de acordul de confidentialitate pe care il semnam cu clientii. Practic, incercam sa imaginam, din perspectiva Internetului, obiectivele si modul de functionare al afacerii respective.

Aceasta judecata se materializeaza intr-o propunere catre client. Daca clientul detine deja un site, acesta este diagnosticat, iar daca raspunde, macar partial, necesitatilor, propunerea vizeaza modul in care site-ul poate fi imbunatatit. 

Odata acceptate sau amendate aceste propuneri, se trece la faza de dezvoltare a solutiei. Comunicarea cu clientul este esentiala si in aceasta faza. Impreuna elaboram continutul, conceptul vizual si constructia brandului. 

Etapa urmatoare este lansarea site-ului. 

In fine, evaluarea rezultatelor, propunerile de ajustare si apoi reiterarea, intr-un mod ciclic, a discutiilor ce au permanent in vedere obiectivele de business.
Colaborarea dintre noi si client nu se incheie odata cu lansarea site-ului, ci are in vedere constructia pe termen lung a unui parteneriat. Suntem in acest mod, solidari cu afacerea clientului nostru.
Aceasta abordare este una dintre modalitatile noastre de diferentiere si este ratiunea de a ne numi consultanti internet.