5 Sfaturi Pentru Situatia Nedorita a Unei Crize de Imagine

Un proiect complex vine la pachet cu sugestii si recomandari pe masura

1. Cum poti tu, persoană fizică, sa reactionezi în cazul unei crize de imagine? Sunt diferente in pasii ce ar trebui urmati de catre o companie?
Probabil bugetul si constrangerile de timp sunt diferentele esentiale. Este de asteptat ca daunele cauzate sa fie mai mari la un business, iar timpul in care poti sa intervii sau sa remediezi este mai scurt, de unde rezulta costuri mai mari. Dar principiile de actiune si adresare a problemei raman, in linii mari, aceleasi. Probabil ca toleranta la esec este mai mica la un business.

2. Cât de eficientă este optiunea “dreptului la uitare” pentru un brand care apeleaza la aceasta?
Poate fi destul de eficienta pentru eliminarea rezultatelor nedorite din proprietati Google ale tarilor UE. Insa poate deveni problematica atunci cand vine vorba despre google.com, deoarece Google nu se angajeaza, sa actioneze, neaparat si in cazul acestei proprietati.

In plus, chiar daca rezultatele nedorite au fost inlaturate, va ramane in josul paginii cu rezultate, mentiunea Google ca anumite rezultate au fost eliminate, ca urmare a unei cereri de uitare. Va exista probabil si o referinta catre https://lumendatabase.org/, locul in care sunt listate detalii despre astfel de cereri. Deci, oamenii vor sti ca a fost o "problema" cu subiectul cautarii respective. 

Mai este un aspect, URL-urile cu rezultate sunt scoase din Google, dar nu este neaparat ca ele sa dispara din Internet. Publisherii respectivi pot decide sa pastreze, "sine die", acele informatii, daca le gasesc relevante.

Nu in ultimul rand, Google # Internet. Mai avem, Yahoo si multe alte resurse de cautare. Cine cauta, gaseste. De aceea, este foarte important sa previi, mai degraba decat sa repari.

3. Cât de bine înţeleg companiile din România conceptul de management al reputaţiei online şi cati apelează la astfel de servicii?
Cum se spune, Ce nu te omoara, te intareste. Daca te lovesti de problema reputatiei online, afli pe calea abrupta ca trebuie sa te ocupi de ea. Credem ca acesta este nivelul de intelegere actual.

In rest, este doar un subiect de interes pentru profesionisti. Din cate vedem, medicii sau politicienii par cel mai adesea preocupati de imaginea lor. Cat de multi? Sa spunem doar ca, agentia noastra n-ar putea trai de pe urma acestor proiecte. Ceea ce, sa recunoastem, e de bine totusi, nu? Se cheama ca lumea e cu minte si isi vede de treaba :) .. deci nimic rau pe Internet.

4. Sfaturi pentru cineva a cărei reputaţie online a fost afectată? Dar unei persoane a cărei reputaţie este intactă?
In primul rand, este obligatoriu sa raspunda, sa intervina cu un punct de vedere, care sa se refere la cele intamplate. A lasa lucrurile sa se rostogoleasca intr-o directie necontrolata poate deveni lesne contraproductiv. Cine nu are probleme inca, ar trebui sa stie, in primul rand, ca astfel de probleme exista. Discretia pe internet ar trebui sa fie norma.

5. Tot o chestiune de pastrare intacta a reputatiei online este si site-ul atacat de hackeri.

Investitia intr-un mediu de gazduire profesional, alegerea unei platforme software bune si mentinerea ei in parametrii sunt doar cateva aspecte asupra carora nu ar trebui sa faci compromisuri.