Care sunt livrabilele Serviciului Marketing in Retelele Sociale?

Strategia Social Media– porneste de la analiza situatiei actuale a paginii/contului, identifica diferentiatorii si oportunitatile de crestere a acesteia/acestuia si propune un plan de actiuni menite sa atinga anumite obiective. Ea integreaza obiectivele urmarite, organizarea generala a Planului editorial Social Media, tactici si actiuni si analizeaza diferentiatorii, audienta targetata si competitia paginii/contului in cauza.

Planul Editorial Social Media– reprezinta calendarul lunar al posturile pentru platforma/platformele de Social Media. Acesta urmareste atingerea celor mai relevante teme/subiecte pentru brand intr-un mod cat mai deschis, distractiv, orientat catre interactiune.

Raportul lunar de activitate – reprezinta analiza lunara a KPI relevanti pentru platforma Social Media, a actiunilor inteprinse si a impactului acestora in platforma/site. Raportul contine analiza evolutiei paginii/contului din punct de vedere al:  cresterii bazei de fani, engagementului (like-uri, share-uri,  comentarii), organizarii generala a planului editorial Social Media, audientei, competitiei, lead-urilor/conversiilor obtinute.

De asemenea, raportul lunar include recomandari pentru perioada urmatoare.

In cazul in care in luna respectiva au rulat Campanii de promovare, Raportul de Activitate lunar integreaza analiza lor – KPI relevanti in functie de obiectivul campaniei, rezultatele obtinute si bugetul folosit.

Planul Posturilor pentru Blog-ul companiei – este calendarul continutului pentru blogul companiei. Acesta urmareste tratarea temelor relevante pentru brand.

Strategia de promovare platita – urmareste analiza situatiei actuale a paginii/contului, identifica diferentiatorii si oportunitatile de crestere pe piata si propune actiuni si tactici in concordanta cu Strategia Generala de Marketing a companiei.

Aplicatii. In functie de nevoile companiei, pot fi livrate aplicatii simple (formulare de inscriere la concursuri) sau complexe (magazin in platforma Facebook).

Raportul ROI – reprezinta analiza actiunilor de promovare in Social Media, a KPI relevanti, a rezultatelor obtinute. Integreaza actiuni recomandate pentru perioada urmatoare.

Raport Monitorizare mentionare brand – reprezinta analiza mentiunilor brandului in mediul online (ce spun oamenii despre companie, produse ori servicii, ce crede publicul tinta despre brand) si actiuni recomandate in functie de situatie. Afla mai multe despre serviciile de Management al Reputatiei aici.

Planul situatii de criza este un plan de actiuni pentru gestionarea unei situatii de criza care a afectat compania.