VEI AVEA COSTURI REDUSE SI O EFICIENTA EXTRAORDINARA IN A LIVRA PRODUSE E-BUSINESS

In conditii de stres determinat de volumul tot mai mare de munca si de pretentiile tot mai ridicate ale clientilor, cat de important a devenit ca un website sau orice legat de Internet, care nu reprezinta afacerea de baza pentru o agentie de marketing, SA FIE LIVRAT REPEDE, SA NU COSTE MULT SI SA FIE DE CEA MAI BUNA CALITATE?

De ce sa inventezi mereu roata?

Cum spuneam, unele agentii au investit si au angajat dezvoltatori pentru a-si asigura nevoile de specialitate. Le propunem acestora sa calculeze cat de profitabil este acest centru de activitate. Cum este afectat gradul de profitabilitate al acestuia, in conditiile in care fiecare nou proiect este abordat de la zero?! Adica, in loc sa folosesca o anumita masa critica – care exista la noi pentru ca am livrat sute de solutii – echipa aceasta de dezvoltatori trebuie s-o ia mereu de la inceput.

Si cat dureaza acest proces? La cate agentii poate fi generat un site nou in citeva zile? Nu, nu este vorba de site-uri banale, statice, cateva pagini html sau php scrise in fuga. Ne referim la solutii complexe de e-learning sau sondare a publicului pe web, la magazine virtuale sau solutii cu baze de date SQL. Asa cum cere orice client numit "mare".

Alte agentii folosesc, pentru a-si acoperi cerintele din zona asta de business, parteneriate. Si pentru aceste companii, mesajul nostru este legat de competitivitatea pe care Shortcut Media le-o confera prin gama de produse si servicii pe care o asiguram si prin nivelul inalt al tehnologiilor la care facilitam accesul.

Obisnuiti-va clientii cu instrumente de promovare cat mai diverse. Va veti diferentia si ii veti diferentia. Fara a mentiona reducerea costurilor amandurora.

S-ar mai putea obiecta ca piata nu e pregatita pentru tot ce e legat de Internet.

Raspunsul nostru este ca doar firmele neatente la competitorii lor isi permit luxul de a nu fi online. In ce alt mediu poti masura, mai bine, rezultatele unei campanii? Unde este costul, pentru fiecare lead generat, mai mic?